بلاگ روزانه من

  • ۰
  • ۰

منزل ما یکی از مهم ترین مکان هایی است که در طول روز در آن حضور داریم. بنابراین، داشتن یک فضای آرام و پر از انرژی در منزل بسیار ضروری است. یکی از عواملی که می تواند به ایجاد این فضای انرژی بخش کمک کند، انتخاب مبلمان مناسب است.

در این مقاله، قصد داریم به شما بگوییم که با انتخاب چه نوع مبلمانی می توانید انرژی را در منزل خود افزایش دهید. جهت تهیه مبلمان شیک میتونید از فروشگاه مونیکا چوب کمک بگیرید

مبلمان با رنگ های روشن و گرم

رنگ ها تاثیر زیادی بر روحیه و احساسات ما دارند. رنگ های روشن و گرم مانند سفید، زرد، نارنجی و قرمز، می توانند احساس شادی، نشاط و انرژی را در ما ایجاد کنند. بنابراین، اگر می خواهید فضای منزل خود را پر از انرژی کنید، از مبلمان با رنگ های روشن و گرم استفاده کنید.

مبلمان با اشکال و طرح های ساده

مبلمانی با اشکال و طرح های شلوغ و پیچیده، می توانند باعث ایجاد احساس استرس و تشنج شوند. بنابراین، بهتر است از مبلمان با اشکال و طرح های ساده استفاده کنید. مبلمان ساده، فضایی آرام و خلوتی را در منزل ایجاد می کنند که باعث افزایش انرژی می شود.

مبلمان با چیدمان مناسب

چیدمان مبلمان نیز می تواند تاثیر زیادی بر انرژی منزل داشته باشد. مبلمان را طوری بچینید که فضای کافی برای رفت و آمد و جابجایی داشته باشید. همچنین، مبلمان را طوری بچینید که نور خورشید به طور مستقیم به آن ها نتابد. نور مستقیم خورشید می تواند باعث ایجاد احساس گرما و کلافگی شود.

نتیجه گیری:

با رعایت نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره شد، می توانید مبلمانی را انتخاب کنید که باعث افزایش انرژی در منزل شما شود. مبلمان مناسب، می تواند فضای منزل شما را به مکانی آرام و پر از نشاط تبدیل کند.

  • ۰۲/۰۹/۱۲
  • mostafa alizadeh

نظرات (۱)

  • مهدی مرادی
  • ممنون. عالی بود

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی